Cvičenie vo vode – aquafitness

Vedeli ste, že cvičenie vo vode, alebo aquafitness, má v porovnaní s bežným cvičením „na suchu“ veľa výhod? Tou najväčšou je, že nezaťažuje kĺby tak ako klasické cvičenie.

Voda príjemne uvoľňuje, preto je aquafitness vhodný aj pre ľudí po úrazoch alebo pre tých, ktorí majú ťažkosti s chrbticou. Voda kladie pohybom tela až 15-krát väčší odpor. Čím silnejšie proti nej budete tlačiť, tým účinnejší bude cvik. Na svoje si tak prídu aj tí, ktorí si chcú naozaj zacvičiť. Navyše, cvičenie vo vode je vhodné pre všetky vekové kategórie s rôznou úrovňou fyzickej zdatnosti. 

Cvičenie v bazéne pozostáva z chôdze, behu, zo strečingu, z posilňovania a cvičenia s pomôckami. To všetko pod taktovkou kvalifikovaného trénera.

Cvičenie vo vode, cvičenie s ľahkosťou

  • pestrá ponuka pohybových aktivít vo vode pomáha zlepšiť kondíciu
  • redukuje hmotnosť a tvaruje postavu
  • šetrí pohybový aparát, znižuje zaťaženie kĺbov a chrbtice 
  • vedie k správnemu držaniu tela
  • spevňuje svaly krku, chrbta a bokov
  • zvyšuje látkovú premenu vo svaloch pri a po cvičení
  • pomáha zlepšiť vnútornú rovnováhu a odbúrava stres
  • má pozitívne účinky na zlepšovanie kondičných a koordinačných schopností

Zobraziť termíny

10 termínov
Upraviť filter

Upraviť vyhľadávanie

Vyberte strediská, kde by ste chceli plávať
Označiť všetky
Vyberte skupinu